21/1/18

Το μεγάλο συλλαλητήριο για το Σκοπιανό στη Θεσσαλονίκη

7 σχόλια:

  1. Δείτε live: Ξεπέρασε κάθε προσδοκία το συλλαλητήριο για τη Μακεδονία

    Ευτυχώς που στην Θ/νίκη υπάρχει κι ένας ανδριάντας τού Μ. Αλεξάνδρου, κάτι που, αν δεν κάνω λάθος, λείπει από την πρωτεύουσα. Κάποιος πρέπει να μάς εξηγήσει το γιατί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @ Nativist,

      Διότι αγαπητέ, οι «Αθηνέζοι Κολωνακιώτες» ακόμη δεν μπορούν να ξεπεράσουν τις σφαλιάρες που εισέπραξαν από τον Φίλιππο Β' και αργότερα από τον Μέγα Αλέξανδρο. Βλέπεις τότε προτιμούσαν να δίνουν πίστη στις δολοπλόκες ρητορείες του (ενίοτε και δημαγωγού) τσεβδό-Δημοσθένη που ήταν μεγάλη κομπλαξάρα με τους Μακεδόνες και είχε πείσει τους «Κολωνακιώτες» Αθηναίους πως οι Μακεδόνες είναι αγριάνθρωποι και όχι εκλεπτυσμένοι όσο οι Αθηναίοι. Θεωρούσαν τον Φίλιππο Β' «βάρβαρο» και τον Μέγα Αλέξανδρο «παιδαρέλι»...

      ...έτσι λοιπόν και ο σύγχρονος «Αθηνέζος Κολωνακιώτης» τραβάει μεγάλο ζόρι και δεν μπορεί να χωνέψει ακόμη και μετά από 2300 χρόνια πως ο Φίλιππος ο Β' έβαλε των Αθηναίων τα πόδια σε ένα παπούτσι - και όχι μόνο. Παράδειγμα σύγχρονου «Αθηνέζου Κολωνακιώτη» αποτελεί ο Θάνος Τζήμερος που είχε δηλώσει ανοικτά την απαίχθειά του για την «χαμηλής αισθητικής» τεχνοτροπία των «χοντροκομμένων αγαλμάτων νεοπλουτίστικης αντίληψης» Καρυάτιδων της Αμφίπολης.

      Ένα άγαλμα του Μεγάλου Αλεξάνδρου στην Αθήνα, ΕΙΔΙΚΑ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ, έχει τεράστια σημασία. Δείχνει την πρόθεση της Ελλάδας να παλέψει για την Ελληνικότητα της Μακεδονίας (που είναι μεν Ελληνική, αλλά φοβόμαστε να το πούμε, μην ξινίσει η μούρη των βλαμμένων ιδεοληπτικών) και για αυτό το λόγο, ενώ το άγαλμα είναι έτοιμο εδώ και δεκαετίες, ενώ όλα είναι πληρωμένα και δεν χρειάζεται να δαπανήσει το κράτος ούτε euro, ενώ πολλοί δήμαρχοι αποφάσισαν να τοποθετήσουν το άγαλμα, έκαναν όλοι (μυστηριωδώς) πίσω! Για κάποιο περίεργο λόγο, ενώ στις χώρες που έχουν ισχυρό αίσθημα εθνικής αυτοπεποίθησης (ΗΠΑ, Ισραήλ κλπ), δεν θα διενοείτο κανείς να καθυστερήσει έστω κι ένα λεπτό να στήσει το άγαλμα, στην Ελλάδα φοβούνται. Φοβούνται να κάνουν ό,τι είναι αυτονόητο στο Ισραήλ, τις ΗΠΑ, τη Γαλλία, τη Μ. Βρετανία, την Ιταλία. Μάλλον δεν είναι πολιτικώς ορθό να τοποθετηθεί ο Μέγας Αλέξανδρος σε δημόσια θέα. Ίσως αν επρόκειτο για το άγαλμα κάποιου «επαναστάτη» ή κάποιου «αντιστασιακού» να το τοποθετούσαν μετά βαΐων και κλάδων χωρίς δεύτερη σκέψη. Προφανώς, κάποιοι εν Αθήναις, θεωρούν πιο très chic να παραχωρούν χώρο σε πλατείες για ανέγερση αγαλμάτων χάριν κάποιας θεατρίνας ή να αφιερώνουν ονομασία λεωφόρων τιμώντας λατινοαμερικάνους στρατηγούς, παρά να καταπιούν τον εγωϊσμό τους και να τιμήσουν δεόντως τον ΣΠΟΥΔΑΙΟΤΕΡΟ Έλληνα που πάτησε ποτέ το πόδι του στον πλανήτη.

      ...κατάλαβες τώρα;

      Διαγραφή
    2. Τι να πω; Ίσως έχεις δίκιο. Η Αθήνα μάλλον θεωρεί εξωτερικό ό,τι είναι εκτός συνόρων λεκανοπεδίου. Βλέπομε και το "ενδιαφέρον" της για την Θράκη. Την υπόλοιπη χώρα πάντα την θεωρούσαν και την είχαν αγελάδα για άρμεγμα...

      Στα αζήτητα το άγαλμα του Μ Αλεξάνδρου στην Αθήνα , σε περίοπτες θέσεις όμως βρίσκεται στα Σκόπια. Διαβάστε την ντροπιαστική οδύσσεια του αγάλματος

      Θα παρακαλούσα το ιστολόγιο να αναδείξει το παραπάνω άρθρο, διότι δεν μπορούμε να μιλάμε για προγόνους, των οποίων δεν υπάρχει ένας ανδριάντας στην πρωτεύουσά μας!

      Διαγραφή
  2. Εχουμε τον φυλαξ. Φυσικα γιατι οτιδηποτε εθνικο κρυβεται κ οτιδηποτε αντιχριστιανικο, αντιεθνικο κ πολυπολιτισικο κ διεθνικιστικο προβαλεται. Αλλα κ εμεις τον φθλαξ το στειλαμε στον σκουπιδοτενεκε. Βρεθηκε τροπος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σε αυτους που κατηγορουν την Αθηνα.... Η Αθηνα ειναι η πρωτευουσα ολων των Ελληνων, δεν ειναι ξεχωριστο κρατος. Οι μισοι Αθηναιοι ειναι στην ουσια πελοποννησιοι, οπως κι εγω. Οι προγονοι μας απο την πελοποννησο κ την Κρητη απελευθερωσαν τη Μακεδονια. Το αγνοητε; Σας εχουν ποτισει με ψευτοεθνικισμο, σας εχουν κλεισει σα να ειστε σε χωριο κ σε ολα τα ασχημα δεν κοιτατε να διορθωθειτε, αλλα παντα φτεειη κακη Αθηνα. Ποσες φορες εχετε κυβερνησει ΕΣΕΙΣ ΟΙ ΜΑΚΕΔΟΝΕΣ την Αθηνα; Ποσες δεκαετιες ειχαμε προθυπουργους απο εσας; Οι δικοι σας κυβερνητες γιατι δεν βρηκαν 3 μετρα πεζοδρομιο να τοποθετησουν το αγαλμα του Αλεξανδρου; Καντε πρωτα την αυτοκριτικη σας κ μετα κατηγορηστε τους συμπολιτες σας στην υπολοιπη Ελλαδα. Κ κοψτε αυτο το συνηθειο που εχετε....να ψωνιζετε στα Σκοπια, να παιζετε στο καζινο των σκοπι ων του τουρκου επιχειρηματια, να πηγενετε για τουρισμο σε Βουλγαρια κ να χαιρεστε για τον τουρκικο τουρισμο που ερχετε για να θαυμασει το σπιτι του κεμαλ. Μιλατε για τους αλλους. Εμεις στη μεσσηνια οταν βλεπουμε πχ μιναρε στα Ιωαννινα κ διαφημιση του Κεμαλ απο τον κρασα που εχετε ψηφισει ξερετε τι σκεφτομαστε για σας; Ειμαι σιγουρος οτι το επομενο ΣΚ παλι θα γεμισουν τα πουλμαν για το καζινο στα σκοπια. Υποκρισια με ψευτοπατριωτισμο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @ Θοδωρής Σταύρο,

    Προφανώς παρεξήγησες. Κανείς δεν κατηγόρησε την Αθήνα ή τους Αθηναίους - ούτε μικρά παιδιά είμαστε, ούτε ανόητοι όρκ χουλιγκάνοι ποδοσφαιρικών ομάδων. Εάν πρόσεξες (τουλάχιστο σε όσα έγραψα εγώ) χρησιμοποιήθηκε ο όρος «Αθηνέζοι» και «Αθηνέζοι Κολωνακιώτες» - δηλαδή αυτοί (ανεξαρτήτως καταγωγής) για τους οποίους η Ελλάδα αρχίζει και τελειώνει στο De Capo.

    Ο «Αθηνέζος» (που δεν ξέρει να ξεχωρίσει την Μυτιλήνη από τη Λέσβο), συμπεριφέρεται σε οποιονδήποτε άλλο πέρα των ορίων της γειτονιάς του ως υποτελή, είτε πρόκειται για κάποιον που κατάγεται από την Μάνδρα Αττικής και το Χαϊδάρι, είτε από το Λασίθι, είτε από την Κω, είτε από το Άργος Ορεστικό, είτε από την Καρωτή Έβρου. Για τον «Αθηνέζο» ισχύει «πας μη Κολωνακιώτης, βάρβαρος». Ο «Αθηνέζος» θα βρει τρόπο να απαξιώσει οτιδήποτε άλλο πλην αυτού που έτυχε (συμπτωματικά) να βρίσκεται πλησίον του τόπου του. Παράδειγμα σύγχρονου «Αθηνέζου» αποτελεί ο Θάνος Τζήμερος που απαξίωσε την «χαμηλής αισθητικής» τεχνοτροπία των «χοντροκομμένων αγαλμάτων νεοπλουτίστικης αντίληψης» Καρυάτιδων της Αμφίπολης. Ως «Αθηνέζοι» χαρακτηρίζονται επίσης και όσοι αρέσκονται να χρησιμοποιούν την φράση «...όταν εμείς χτίζαμε Παρθενώνες, εσείς τρώγατε βελανίδια...», απαξιώνοντας οτιδήποτε άλλο πλην αυτού που ξέρουν στον δικό τους μικρόκοσμο, λες και κατέχουν μονοπωλιακά το Σύμπαν επειδή τους το άφησε κληρονομιά ο σπουδαίος παππούς τους. Κι αν ο προαναφερθείς Θάνος Τζήμερος είναι ακραίο παράδειγμα, θα σου θυμίσω περίπτωση έτερου «Αθηνέζου» ο οποίος ΕΔΩ στο παρόν blog έγραψε προσφάτως πως ακόμη κι αν οι Τούρκοι αποβιβαζόταν στα Δωδεκάνησα, σιγά μην πήγαινε να τους αντιμετωπίσει αφού είναι «πολύ μακριά» από το δικό του σπίτι...

    ...κατάλαβες τώρα; Ως «Αθηνέζος» λοιπόν (παρά το γεγονός πως οι εν Αθήναις παροικούντες έχουν μία τάση προς αυτό - η οποία ευτυχώς δείχνει να εξαλείφεται τις τελευταίες δεκαετίες), μπορεί να χαρακτηριστεί οποιοσδήποτε σκέφτεται μέχρι την δική του περίφραξη και όχι πέραν αυτής. Τέλος (για να μην σε αφήσω παραπονεμένο και δεν απαντήσω στο ερώτημά σου), όσο αφορά την μικρή μερίδα του πληθυσμού που ζουν πλησίον των συνόρων και αγοράζουν αγαθά καθημερινής χρήσης, τρόφιμα, καύσιμα, ιατρική περίθαλψη κλπ από τις αγορές όμορων κρατών (πχ FYROM, Βουλγαρία, Τουρκία / παράλια Μικράς Ασίας κλπ) εξάγοντας συνάλλαγμα, να έχεις υπό όψη σου πως δεν το κάνουν από κέφι ή κάποιο ανθελληνικό βίτσιο - οι περισσότεροι αναγκάζονται ειδικά όταν η διαφορά τιμής είναι πολύ μεγάλη και τα κουκιά της σύνταξης μετρημένα. Όσο για τα αρρωστάκια του τζόγου, τι να πω... για αυτούς «πατρίδα» είναι η πράσινη τσόχα, είτε επισκέπτονται για να τους αφαιμάξουν στη Γευγελή, είτε στο Λουτράκι, είτε στην Πάρνηθα - ανίατες και τελειωμένες περιπτώσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνω λοιπον κ εγω με το Αθηνεζοι. Θολοκουλτουριαρηδες ομως υπαρχουν παντου. Στο κολωνακι ισως οι περισσοτεροι διοτι ολοι αυτοι καπου θα εχουν το κεντρο τους. Ομως γιατι ο λαος τους ανεχεται; Γιατι δεν εχει ιστορικη γνωση, του αρεσει να ακουει ψεματα κ εχει συνηθησει το κομματικο κρατος. Αλλαγη λοιπον νοοτροπιας, τροπου ζωης κ να πιστεψουμε οτι η λυση θα ερθει απο ανθρωπους της εργασιας κ οχι απο λαικιστες κ πολιτικαντηδες που γυριζουν στα χωρια κ ταζουν. Αν κ ειμαι κατα της βιας το καδρονι που επεσε στον πολιτικο με τα μεζεα ηταν δειγμα αλλαγης. Εχουμε κ πινοκιο, κ νανογιλεκο κ φτερου κ μιστερ ζιμενς με τις καφετιερες κ κρασαδες, απο ολους τους γελιους για να συνεχισουμε.

      Διαγραφή

Υφίσταται μετριασμός των σχολίων.

- Παρακαλούμε στα σχόλια σας να χρησιμοποιείτε ένα όνομα ή ψευδώνυμο ( Σχόλια από Unknown θα διαγράφονται ).
- Παρακαλούμε να μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία γράμματα στη σύνταξη των σχολίων σας.